Arp 273

(声をあげて抗え 定めを振り切るように (koe wo agete aragae sadame wo furikiru you ni

زندگی چیه به جز همین لحظه ها که حرومشون میکنیم...

خیره به پاهاش که روی صندلی جلوییه و کفش های نو اما خاکی و پاپیون های هرکدوم یه طرف رفته و پاچه نامرتب شلوارش که همیشه بالا میاد و برخلاف خواستش نامرتب به نظر میرسه نگاه میکنه و به صداهای اطرافش گوش میده...

صدای یه دانشجو که با تی ای محترم درگیره یه سوال شدن و درحال بحثن، صدای غالبه اما کلی صدای دیگه هم وجود داره از کلی آدم که دغدغشون سوال فیزیک نیست بلکه ۰.۵ نمره ایه که قراره برای اومدن به این کلاس بگیرن...

این همه پوچی اذیتم میکنه... این که ما فکر میکنیم بعضی کارا جدای از زندگیمون محسوب میشن مثل مدرسه و دانشگاه که فکر میکنی وقتی وارد کلاس درس میشی زندگی برای تایمی که توی اون کلاسی و به درس گوش میدی متوقف میشه و بلافاصله بعد از تموم شدن کلاس همزمان با آزاد شدن نفس های حبس شده دوباره از سرگرفته میشه ولی یادمون نیست این لحظات هم جزو زندگی و عمرمونه...

نمیدونم این تقصیر ماست یا نظام آموزشی یا جامعه یا هرچیز دیگه ای که من الان دنبال مقصرش نمیگردم.

ولی میخوام بگم نکنید این کارا رو با جوونا شاید حواستون نباشه ولی آینده رو قراره همین جوونا بسازنا :(

.

.

پ.ن: این متن برای دیروز حوالی ساعت ۱عه ولی امروز تونستم بزارمش

آسمونم ابریه

اگه آهنگ بود پرنده سیاوش قمیشی و معین

موافقم باهاتون..وقتی من پشت کنکوری بودم هم زیاد میگفتن عمرت داره میگذره ها!!میگفتم این هم جزوی از زندگیمه من اگه تلاش نکنم پس چیکاربایدبکنم؟؟
درضمن آهنگه هم نیست

دقیقا اگه تلاش نکنم پس چیکار کنم 👌❤

آهنگ سیاوش قمیشی و معین دیگه همون که میگه میشه پرنده باشی اما رها نباشی..

لذت بردن از تمام آنات باید از یه جایی شروع بشه و کم کم ملکه بشه .
یادم میاد معدلم ۲۰ بود یعنی همه ی درسا رو ۲۰ گرفته بودم ، دفاعی رو معلممون می گفت باید همه جاشو حفظ کنید ، من دیدم مسخرست حتی برای دو ساعت قبل امتحان هم براش وقت نذاشتم و کلی معدلمو خراب کرد اما هیچ وقت پشیمون نشدم .
از این کارا تو زندگیم زیاد می کنم .
قالب هاشونو میشکنم

آره ولی به نظرم جوونای ما خیلی تباهه گذران زندگیشون

منم از این کارا زیاد میکنم ولی زیاد ربطی به این پوچیه نداره

تباه از چه نظر؟

بی هدف و بدون نگاه به آینده

وبلاگ خوبی دارید موفق باشید

ممنون💐

موافقم باهات

:) ❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جایی برای بیرون کشیدن تکه نخ هایی از درون مغزمان
بلکم گره ها باز شود
بلکم خالی شویم از دغدغه های چونان موریانه زندگی که وجودمان را از درون میپوسانند
.
ترجمه توضیح زیر عنوان: صدات و برای مخالفت در برابر شکستن در مقابل سرنوشتت بالا ببر :)
"عکسم و برندارید روش آیدی هم زدم که دیگه واقعا برندارید"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان