Arp 273

(声をあげて抗え 定めを振り切るように (koe wo agete aragae sadame wo furikiru you ni

بازی با فضا

امروز تو مترو یه قطار قدیمی اومد منم رفتم اولین واگن و اون قسمتی که 4تا صندلی داره بین صندلیا نشستم رو زمین چشام و که بستم و و سرم و به در پشت سرم تکیه دادم...

انگار تو قطار انیمه "spirited away" نشسته بودم و باد تو چمن زارای اطراف پیچیده و بود از پنجره به صورتم میخورد و حس خوبی داشتم دقیقا مثل همون حس امید برای رهایی و نجات که تو چشای چیهیرو بود. آدما شبیه اون موجودات سفید رنگ که تو تیتراژ اول انیمیشن "my neighbor totoro" میرقصیدن شدن و فقط صدای پچ پچ های با نمک به گوشم میرسید و دست فروشای مترو هم شبیه خود توتورو D:

.

پ.ن:راستش ذهن من هر ثانیه در خیال پردازی و بازی با فضاس ولی هیچ وقت راجبش با کسی صحبت نمیکنم. به نظرتون بعضی از تجربه هام و اینجا بنویسم؟!

آسمونم شبیه آسمون تو انیمه ها یه آبی پررنگ با ابرای پفکیه

اگه آهنگ بود تیتراژ اول و آخر انیمه "my neighbor totoro"

قطعا صحبت کن

:)

خوبه که!
منم رویاپردازی زیاد میکنم

حتما بنویس:)

حتما :)

سلام.
فکر کنم کتر کسی باشه که رویاپردازی نداشته باشه.
تعبیرتون از مترو هم جالب بود.
قلمتون مانا :)

اتفاقا من تو اطرافیانم کم دیدم واسه همین تعریف نمیکنم برای کسی

ممنون❤

رویا پردازی...خیال بافی
اینا رو نداشتم واقعا هیچ بودم

واقعا زندگی بدون اینا هیچه

چه با حال بوده پس :)

من فهمیدم که همه چیز میتونه باحال باشه فقط باید بخوایم

رویا پردازی منو دیونه کرده.

رویاپردازی بهترین راه برای زندگی به سبک شخصیه

معلومه که انیمه بین هستید اونم از نوع حرفه‌ای. من تا الان فقط حمله به تایتان و دفترچه مرگ رو دیدم...

نه اونقدر حرفه ای چند وقته شروع کردم ولی خیلی دوست دارم :)

بنویس
مام بچه بودیم ذهنمون اینجوری بود

زیادم بچه نیستما🙄😂

خب چند مورد بهم معرفی کنید پس.

اسم تو . صدای سکوت . شهر ارواح . دختری که در زمان میپرید ... اینا رو جدیدن دیدم

ممنونم

خواهش میکنم

اگه دنیا انیمه بود من میخواستم وال ای باشم
میازاکی که عشق است
و میازاکی جدید هم با انیمه اسم تو و باغی از کلمات که شاهکار های ژآپنی هستن
صدای سکوت هم عالی بود
ببخشید ببخشید اون دختره تو صدای سکوت یه معنای خاصی برای من داشت
https://linkp.ir/gkAr
برای انمیشن توصیه ای جداست

وال ای دوست داشتنی و معصوم بود ولی نمیشه تنهایی عمیقش و انکار کرد

باغی از کلمات و ندیدم متاسفانه
چه معنای خاصی؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جایی برای بیرون کشیدن تکه نخ هایی از درون مغزمان
بلکم گره ها باز شود
بلکم خالی شویم از دغدغه های چونان موریانه زندگی که وجودمان را از درون میپوسانند
.
ترجمه توضیح زیر عنوان: صدات و برای مخالفت در برابر شکستن در مقابل سرنوشتت بالا ببر :)
"عکسم و برندارید روش آیدی هم زدم که دیگه واقعا برندارید"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان