Arp 273

(声をあげて抗え 定めを振り切るように (koe wo agete aragae sadame wo furikiru you ni

آشنایی با بلاگرها :)

راستش خیلی دوس دارم بیشتر با بلاگرا در ارتباط باشم و باهاشون آشنا بشم ولی خیلی موانع براش وجور داره...

یکیش این که اگه یه روز نیام کلی پست از دست میره و نصفه نیمه میخونمشون 

یکی این که وقتی پست آخر و میخونم میگم خب این کی بود دوباره میرم تو صفحه اصلی وبلاگاتون تا یادم بیاد عه این فلانیه

و مقداری چیز های دیگه...

برام راجب خودتون کامنت بزارید یه نشونه ای چیزی از خودتون بهم بدید برای این که یادم بمونه میتونه یه پست معرفی از وبلاگتون باشه یا هرچیزی:)

برای بهبود روابطخنده

.

.

.

دوس دارم راجب خودم هم بنویسم ولی چیزی یادم نمیاد فعلا ولی اگه میخواید چیزی رو بدونید بپرسید اگه بتونم جواب میدم حتما

من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم

خیلی دوست دارم با شما بیشتر اشنا بشم

این پست یه جورایی خاصه بلاگرهای وبلاگ های شخصیه 

من که فکر نکنم نیاز باشه چیزی بگم!!
:))

شما رو مقداری میشناسم ... چرا نگید بگید بیشتر بشناسم

مشکلی نیست توی دنیای وب این چیزا پیش میاد
منم دوس دارم بیشتر با هم آشناشیم^______^

:) از خودت بگو حتی شده چند کلمه

میتونید چند تا ازپستا رو بخونید. قسمت درباره من رو بخونین. و اینکه تعداد مشخصی رو که فالو میکنید بشناسی. بعد بقیه رو

من وبلاگایی که دنبال میکنم و میخونم اما خیلی پیش میاد که وقتی آخرین پست و میبینم یادم نمیاد شخصیت نویسنده رو

سلام امیدوارم دربهترین احوال باشین :)
بنده بعنوان یه نیمچه بلاگر،از اونجایی که به شدت دنبال دوست جدید می‌باشم و چه کسی هم بهتر از شما خودم رو معرفی می‌کنم ^_^
من فاطمه سادات ام
اسم وبلاگم(پوکو لوکو)برگرفته از آهنگ انیمیشن محبوبم کوکوعه ^_^
وبلاگم مطالب درهم و برهمی داره ولی خب نوشته هام برگرفته از حال و روزم در اون لحظس ^_^
و این که دانشجوی سال آخر مهندسی مخابرات ام تو یکی از دانشگاه دولتی های تهران که دانشگاه شما نیست،هرچند خیلی دوست داشتم اونجا باشه^_^ باریک الله به همت شما و ماشالله،امیدوارم موفق باشین توی رشته تون حسابی و دانشگاهتون رو هم دوست داشته باشین :)
و دیگر هیچ ^_^
ببخشید سرتون و درد اوردم :*

سلام ممنون از معرفی و لطفت فاطمه جان و این که از آشناییت خیلی خوشحالم :)


اسم وبلاگ من خودنویسه اما من تا به حال خود نویس ندلشتم اصلا...

یادم میمونه اسم وبلاگتون خودنویس با ایهام تناسبه😁

منم خیلی خودنویس دوس دارم ولی هیچ وقت نداشتم یدونه هست خواهرم بهم داده ولی خراب شده انگار :0

خب من ی دختر حساس و مهربون هستم که شونزده هفده سالمه...غمگین..گوشه گیر ...شیطون پایه:)پایبند به رفاقت ها و پایه هر جور خل بازی ای خخخخ
هر چی میخوای بپرس جانا:) من جواب میدم:)
اوووم وبلاگ چن تا دارم..ولی این یکی لبخندامه:) هر جیزی که دلیل لبخندام یا لبخندای بقیه بشه:)
سلام.

عرفان هستم، 14 سالمه، یک وبلاگ تخصصی کامپیوتر به نشانی: http://computer24.blog.ir/ و یک وبلاگ خبری به نشانی http://mianmacs.blog.ir/ دارم.

یه چیزایی از طراحی سایت بلدم و یک سایت خبری هم به اسم میان مکث دارم:

http://mianmacs.ir/

در لینک زیر هم به چیزایی از خودم رو نوشتم:

http://computer24.blog.ir/page/about-me

چقدر فعال O_o

خط خطی😎

آشناس😂

ببین جوری بنویس که خودتو تو دلمون جا کنی.وقتی بخونی و پیگیر ما باشی خود به خود بهترین انگیزه میشه واسه پیگیری کردن 😉😉

  👌

چی بگم خب‌ آخه؟
تو مگه منو نمیخونی؟ من هرچی میشه میام مینویسم دیگه. حرفی نمیمونه که دخملم.
:-)

چرا میشناسم با این عنوان یادمه که همون که هر چی میشه رو مینویسه😂 نه شوخی کردم

سلام وب من رو دنبال کن
این شکلک هم :) نشونیمه

سلام خوشبختم

شما یه مدت که مطالب وب دنبال کنی شخصیتش دستت میاد اینجوری حفظی نیست که !

درسته ولی قاطی میشن باهم ... بعضیا چیزایی که میگن واقعا نشونه وبلاگشونه

خب من پروفایلم یه سبیله:)
از این نشونه بهتر؟؟؟

اینم خوبه

من تو وب فقط با دو نفر ارتباط زیادی پیدا کردم که یکیشونم وبشو تعطیل کرد
کلا منم کمی بقیه رو میشناسم ولی هی قاطیشون میکنم !!!
فتل هستم 20ساله دانشجو و نمیدونم چی بگم هر سوالی هست بپرس جواب میدم

من به بقیه میگم قاطی میکنم باور نمیکنن

من تو وب فقط با دو نفر ارتباط زیادی پیدا کردم که یکیشونم وبشو تعطیل کرد
کلا منم کمی بقیه رو میشناسم ولی هی قاطیشون میکنم !!!
فتل هستم 20ساله دانشجو و نمیدونم چی بگم هر سوالی هست بپرس جواب میدم
بیخیال همه توضیح هایی که اون بالا دادم خخخ بهتره بگم هر جا ماجده دیدی منم :دی خخخخخ

موفق باشی جانانم❤️️

عه 😅😅😅😅

چی شدی؟خخخخخ

تعجب کردم😂

حالا خوبه قبلا گفته بودم من بیشتر از یه دونه وبلاگ دارم😂😂😁😊

یادم نمیمونه که من حواس پرتم😅

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
جایی برای بیرون کشیدن تکه نخ هایی از درون مغزمان
بلکم گره ها باز شود
بلکم خالی شویم از دغدغه های چونان موریانه زندگی که وجودمان را از درون میپوسانند
.
ترجمه توضیح زیر عنوان: صدات و برای مخالفت در برابر شکستن در مقابل سرنوشتت بالا ببر :)
"عکسم و برندارید روش آیدی هم زدم که دیگه واقعا برندارید"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان